dinsdag 8 september 2009

verhaal

een inleiding in een nieuwe wereld waar alles goed gaat
solferino gaat over oorlog en vechten
en is het begin van het einde
want solferino was oorspronkelijk de bloedige slag waarna het rode kruis is opgericht
en dan heb je infinity fite, een oneindige oorlog
het infinity fite schilderij zelf waarmee alles begon
de pelgrim die de strijdende partijen heeft proberen verzoenen, een beetje een jezus figuur met zijn vinger, maar hij is gedood
de gemaskerde muchacho die tot nu toe een onduidelijke rol heeft in het geheel, hij is mijn nieuwste schilderij
en de bijt tanden zijn geel, ik zie daar de bek in van een gevaarlijk monster

en ik zie overal een groot verhaaltje in
ahja nog één figuur die geintroduceerd wordt is de emperor of all evil
en dat ben ik als ik klein ben
dus om kort te gaan heb ik dit gemerkt

het is een universumke dat ik opbouw

1 opmerking:

  1. jullie zijn mijn helden!
    dit is de leukste blog die ik in mijn hele leven al heb gelezen, en kzit nog maar aan september alleen
    hopelijk heb ik elke avond een beetje van dit beperkt internet (gisteren en vanmiddag was het er niet) zodat ik nog veel kan ontdekken
    zoen!

    BeantwoordenVerwijderen